21. augustā norisināsies bezmaksas forums vecākiem un skolotājiem, kurā varēs kopīgi runāt par svarīgām tēmām, piemēram, bērnu drošību un to, kā kopā ar skolu varam novērst dažādas problēmas.
Pavasara brīvlaika izskaņā, 15.martā, Kuldīgas Jauniešu mājā notika pedagogu konference “Ideju krātuve 2024”, kas pulcēja ap 60 pedagogu no pirmsskolas izglītības iestādēm, vispārizglītojošām skolām un Viduskurzemes pamatskolas-attīstības centra.
“Katrs ir pelnījis skaistu dzīvi, bet pirmais solis ir jāsper Tev pašam” - šāda vadmotīva aicināti, Kuldīgas Jauniešu mājā 3. janvāra pēcpusdienā pulcējās ap 80 interesenti, lai pasākumā “Es esmu savā spēkā” uzzinātu par stresa rašanās iemesliem, tā atpazīšanas un vadīšanas mehānismiem.
Uzsākot jauno mācību gadu, Kuldīgas novada karjeras izglītības un audzināšanas darba speciālisti viesojās pie Liepājas kolēģiem pieredzes apmaiņas braucienā.
Lai pilnveidotu savu profesionālo sniegumu, gūtu plašāku skatījumu par karjeras izglītības un audzināšanas darba jautājumiem, kā arī iepazītu kaimiņpilsētas aktivitāšu piedāvājumu bērniem un jauniešiem, 23. maijā Kuldīgas novada speciālisti viesojās Ventspilī.
Kuldīgas novada Bērnu un jauniešu centra direktores vietnieces Anda Andersone un Ieva Kaltniece aktīvi iesaistījās pieredzes apmaiņas darbnīcā “Reāls plāns dzīvei pēc Pumpura”.
Turpinot jau iesākto tēmu par bērna agresīvu uzvedību, agresijas cēloņiem, izpausmēm un iespējām to diagnosticēt un koriģēt, Kuldīgas Jauniešu mājā 14.aprīlī notika jau otrā platformas uzvedība.lv izveidotājas, pedagoģes Līgas Bērziņas lekcija. Tās mērķis bija padziļināt pedagogu, interešu izglītības pulciņu vadītāju un vecāku zināšanas par bērnu agresiju un dot izpratni un reālus instrumentus, kā pielietot šīs zināšanas ikdienā ģimenē vai pedagoģiskajā darbībā.
Informējam, ka šīs tīmekļa vietnes ērtākai lietošanai tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, Jūs apliecināt, ka piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Pirms piekrišanas sīkdatņu lietošanai aicinām iepazīties ar sīkdatņu politiku. SKATĪT SĪKDATŅU POLITIKU.