4. martā plkst. 14.00 norisinājās interesants seminārs - "Profesionāļu pieredzes stāsti" par profesiju inženieris, ko rīkoja Liepājas RTU zinātnes un studiju centrs sadarbībā ar Kuldīgas novada Bērnu un jauniešu centru.
2. februārī ZOOM norisinājās seminārs karjeras iespēju izpētei “Iepazīsti ugunsdzēsēja glābēja profesiju“. Seminārā skolēni, pedagogi karjeras konsultanti un skolotāji tika iepazīstināti ar izglītības un darba iespējām Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā, attīstības perspektīvām un karjeras iespējām. Seminārā piedalījās 100 dalībnieki.
Mērķis: iepazīstināt skolēnus, pedagogus karjeras konsultantus un skolotājus ar izglītības un darba iespējām Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā, ar attīstības perspektīvām un karjeras iespējām.
Sadarbībā ar Latvijas Kokrūpniecības federāciju, 6.martā Kuldīgas novada vispārizglītojošo skolu skolēniem un skolēniem no kaimiņu novadiem notika seminārs “Izglītības un darba iespējas mežsaimniecības un kokapstrādes nozarē.”
Kas var būt aizraujošāks par fizikas likumu testēšanu praksē? Trešdien, 26. februārī Kuldīgas Centra vidusskolas, V.Plūdoņa Kuldīgas vidusskolas, Kuldīgas Mākslas un humanitāro zinību vidusskolas un Kuldīgas 2.vidusskolas 10.-12.klašu skolēnu komandas piedalījās inženiertehnisko zināšanu un praktisko prasmju sacensības “Papīra tilti Liepājā - 3”.
12.februārī visā Latvijā un arī Kuldīgas novadā notika Ēnu dienas. Šajā dienā skolēni devās ēnot dažādu profesiju pārstāvjus. Ēnu dienas mērķis ir veicināt skolēnu izglītības satura sasaisti ar reālo dzīvi, palīdzot skolēniem mērķtiecīgi plānot savu karjeru, izdarīt izvēli savai nākotnes profesijai un atbilstoši sagatavoties darba tirgum. Darba devējiem savukārt tā ir iespēja veidot sava uzņēmuma atpazīstamību un piesaistīt nākamos kolēģus.
Informējam, ka šīs tīmekļa vietnes ērtākai lietošanai tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, Jūs apliecināt, ka piekrītat sīkdatņu izmantošanai. Pirms piekrišanas sīkdatņu lietošanai aicinām iepazīties ar sīkdatņu politiku. SKATĪT SĪKDATŅU POLITIKU.