fix bar
fix bar
fix bar
fix bar
fix bar
fix bar

Vērtīga un aizraujoša diena – aizvadīts Kuldīgas novada skolu pašpārvalžu salidojums

image
02
Maijs

Vērtīga un aizraujoša diena – aizvadīts Kuldīgas novada skolu pašpārvalžu salidojums

  • Kuldīgas BJC
  • 02/05/2024

30. aprīlī Kuldīgas Jauniešu mājā valdīja ļoti liela rosība, jo tika aizvadīts Kuldīgas novada skolu pašpārvalžu salidojums. 

Pasākumu organizēja Kuldīgas Jauniešu dome un pasākumā piedalījās pašpārvalžu pārstāvji no Kuldīgas Tehnoloģiju un tūrisma tehnikuma, Kuldīgas Centra vidusskolas, Kuldīgas Mākslas un humanitāro zinību vidusskolas, V. Plūdoņa Kuldīgas vidusskolas, Vārmes pamatskolas, Alsungas pamatskolas un Nīkrāces pamatskolas. Pasākuma mērķis bija saliedēt Kuldīgas novada skolu pašpārvaldes un veicināt pieredzes apmaiņu savā starpā.

Pasākumu atklāja Kuldīgas Jauniešu domes atbalsta persona Ieva Kaltniece, pēc kuras pašpārvaldes demonstrēja savus videoformātā sagatavotos mājas darbus ar nosaukumu “Mana pašpārvalde”. 

Jauniešiem bija iespēja darboties vairākās darbnīcās, kurās skolēni izstrādāja rekomendācijas par līdzdalības iespējām un risinājumiem Kuldīgas novadā. Pasākuma laikā Linda Kalniņa-Roderte ineteaktīvā veidā jauniešiem pastāstija par vairāk nekā 10 projekta iespējām skolām un jauniešiem. Pēcāk jauniešus iedvesmoja kuldīdznieks, uzņēmējs un mūziķis Artis Rozītis, stāstot par savas dzīves un karjeras līkločiem. Jauniešiem bija sarūpēts arī lielisks pārsteigums – WRC rallija braukšanas simulators.

Pēc pasākuma jaunieši atzina, ka novērtē šādu iespēja ne tikai iepazīties, bet arī uzzināt par plašajām iespējām jauniešiem, gan novadā, gan plašākā mērogā.

Kuldīgas novada skolu pašpārvalžu salidojums norisinājās projekta “KJD” (nr. 2023-1-LV02-KA154-YOU-000146946) ietvaros, ko līdzfinansē Eiropas Savienība. 

Šī publikācija atspoguļo vienīgi autora uzskatus un viedokli, un ne obligāti Eiropas Savienības, Eiropas Komisijas vai Valsts aģentūras (Jaunatnes starptautisko programmu aģentūras) viedokli, kuras nav atbildīgas par tajā ietvertās informācijas jebkādu izmantošanu.

Untitled design2